Brokoli aleat pėr diabetin, mbron enėt e gjakut
19.08.2008 12:05 Shendeti - Burimi: Panorama Shendeti
•
Brokolit janė “miqtė mė tė mirė” tė shėndetit tė njeriut. Jo vetėm pėrmbajnė elemente tė vlefshme antikancerogjen dhe kundėr infarktit, por mbrojnė dhe nga dėmtimet qė mund t’u shkaktohen enėve tė gjakut nga diabeti. Tė paktėn ky ėshtė konkluzioni i njė studimi tė kryer nga universiteti britanik i Warwick. Kėtė radhė efekti dobiprurės i kėsaj perimeje i atribuohet “sulforafanolit”, njė substancė qė “inkurajon” prodhimin e njė enzime qė mbron indet qelizore tė enėve tė gjakut, dhe nė tė njėjtėn kohė kundėrshton praninė e molekulave qė ndikojnė nė dėmtimin e enėve tė gjakut. Nė bazė tė literaturės shkencore, diabetikėt kanė njė risk 5 herė mė tė lartė pėr t’ju shfaqur sėmundjet e aparatit kardiovaskular, nė krahasim me pjesėn tjetėr tė popullsisė. Kjo pėr shkak tė dėmtimeve qė jep kjo sėmundje nė enėt e gjakut. Duke u nisur nga kjo, studiuesit britanikė kanė testuar nė kushte laboratorike efektin e “sulforafanolit” mbi qelizat e enėve tė gjakut tė dėmtuar nga iperglicemia. Nė kėtė mėnyrė kanė zbuluar se substanca ndikon nė uljen me 73% tė molekulave “tė kėqija” tė quajtura Ros (Reactive Oxygen Species), pėrveēse aktivizojnė njė proteinė “tė mirė” tė quajtur nrf2, pėrgjegjėse pėr prodhimin e enzimave antioksidante. “Hapi tjetėr qė do tė ndėrmarrim do tė jetė ai i verifikimit tė faktit nėse dieta e pasur me brokoli, do tė ndikojė nė pėrmirėsimin e ndjeshėm tė diabetit tė sheqerit. Rezultat ky qė ne e presim me siguri”, ka nėnvizuar Paul Thornalley, koordinator i studimit, qė ėshtė publikuar nė numrin e fundit tė revistės “Diabetes”.
Brokolit janė “miqtė mė tė mirė” tė shėndetit tė njeriut. Jo vetėm pėrmbajnė elemente tė vlefshme antikancerogjen dhe kundėr infarktit, por mbrojnė dhe nga dėmtimet qė mund t’u shkaktohen enėve tė gjakut nga diabeti. Tė paktėn ky ėshtė konkluzioni i njė studimi tė kryer nga universiteti britanik i Warwick. Kėtė radhė efekti dobiprurės i kėsaj perimeje i atribuohet “sulforafanolit”, njė substancė qė “inkurajon” prodhimin e njė enzime qė mbron indet qelizore tė enėve tė gjakut, dhe nė tė njėjtėn kohė kundėrshton praninė e molekulave qė ndikojnė nė dėmtimin e enėve tė gjakut. Nė bazė tė literaturės shkencore, diabetikėt kanė njė risk 5 herė mė tė lartė pėr t’ju shfaqur sėmundjet e aparatit kardiovaskular, nė krahasim me pjesėn tjetėr tė popullsisė. Kjo pėr shkak tė dėmtimeve qė jep kjo sėmundje nė enėt e gjakut. Duke u nisur nga kjo, studiuesit britanikė kanė testuar nė kushte laboratorike efektin e “sulforafanolit” mbi qelizat e enėve tė gjakut tė dėmtuar nga iperglicemia. Nė kėtė mėnyrė kanė zbuluar se substanca ndikon nė uljen me 73% tė molekulave “tė kėqija” tė quajtura Ros (Reactive Oxygen Species), pėrveēse aktivizojnė njė proteinė “tė mirė” tė quajtur nrf2, pėrgjegjėse pėr prodhimin e enzimave antioksidante. “Hapi tjetėr qė do tė ndėrmarrim do tė jetė ai i verifikimit tė faktit nėse dieta e pasur me brokoli, do tė ndikojė nė pėrmirėsimin e ndjeshėm tė diabetit tė sheqerit. Rezultat ky qė ne e presim me siguri”, ka nėnvizuar Paul Thornalley, koordinator i studimit, qė ėshtė publikuar nė numrin e fundit tė revistės “Diabetes”.
lajme.parajsa.com


































