Brokoli i shėndetshėm pėr kockat, falė vitaminės K
04.07.2008 12:07 Shendeti - Burimi: Panorama Shendeti
• Brokoli, aleat tė shėndetit. Jo vetėm pėrfaqėsojnė njė nga ushqimet me veti antitumorale, por tashmė shfaqen dhe si miq tė kockave.
Kjo falė sasisė sė madhe tė vitaminės K qė pėrmbajnė. “Kjo perime ashtu si dhe spinaqi, drithėrat dhe vaji bimorė, shtojnė densitetin kockor dhe ndikojnė nė mbrojtjen nga ulja e densitetit kockor te gratė qė sapo kanė hyrė nė periudhėn e menopauzės”, tregojnė dy studime tė dy skocezė, tė publikuar nė tė pėrditshmen “Daily Mail”.
Studimi i parė ėshtė kryer nga ekip shkencėtarėsh tė universitetit tė “Aberdeen” te gra tė moshave nga 49 deri 54 vjeēe, ka treguar njė lidhje direkte mes dozave tė lartė tė vitaminės K dhe densitetit mė tė lartė kockor. “Kolegėt” e Universitetit tė Dundee kanė treguar se, vitaminat K dhe D, sė bashku me kalciumin, ndikojnė nė shtimin e densitetit kockor. Ata kanė shtuar se, “efektet mund tė arrihen thjesht duke zgjedhur dietėn e duhur, pa ju drejtuar integratorėve ushqimorė”.
Kjo falė sasisė sė madhe tė vitaminės K qė pėrmbajnė. “Kjo perime ashtu si dhe spinaqi, drithėrat dhe vaji bimorė, shtojnė densitetin kockor dhe ndikojnė nė mbrojtjen nga ulja e densitetit kockor te gratė qė sapo kanė hyrė nė periudhėn e menopauzės”, tregojnė dy studime tė dy skocezė, tė publikuar nė tė pėrditshmen “Daily Mail”.
Studimi i parė ėshtė kryer nga ekip shkencėtarėsh tė universitetit tė “Aberdeen” te gra tė moshave nga 49 deri 54 vjeēe, ka treguar njė lidhje direkte mes dozave tė lartė tė vitaminės K dhe densitetit mė tė lartė kockor. “Kolegėt” e Universitetit tė Dundee kanė treguar se, vitaminat K dhe D, sė bashku me kalciumin, ndikojnė nė shtimin e densitetit kockor. Ata kanė shtuar se, “efektet mund tė arrihen thjesht duke zgjedhur dietėn e duhur, pa ju drejtuar integratorėve ushqimorė”.
lajme.parajsa.com


































