Njė bakter i mirė pėr tė luftuar rinitet alergjikė
07.07.2008 06:26 Shendeti - Burimi: Panorama Shendeti
• Tashmė pėr tė luftuar rinitin alergji nuk keni pse pėrdorni doza tė mėdha antihistaminikėsh?
Sipas njė studiuesi britanik mund tė bėhet mė e thjeshtė fal njė pijeje me bazė bakteresh probiotik, ai qė e bėnė kosin dhe disa tipa frutash mjaft tė shėndetshme. Studiuesit e “Institute of Food Research” tė Norėich kanė, zbuluar se njė pije e pasur me “lactobacillus casei”, qė konsiderohet si njė nga bakteret “ e mira”, ndihmojnė personat alergjikė pėr tė luftuar rinitin alergjik dhe pėrmirėsojnė pėrgjigjen e sistemit imunitar ndaj poleneve tė luleve. Kjo shpjegohet nė numrin e fundit tė publikimit shkencor tė “Clinical and Experimental Allergy”: njė grup vullnetarėsh qė vuanin nga alergjitė kanė pranuar qė t’i nėnshtrohet eksperimentit, njė pjesė e tyre ka pirė pėr 5 muaj njė “pije probiotike”, ndėrsa pjesa tjetrėr njė pije -placebo. Studiuesit, e drejtuar nga Claudio Nicoletti, kanė kryer disa teste gjaku nė fillim dhe nė pėrfundim tė studimit, periudha qė korrespondonin me minimumin dhe maksimumin e pėrqendrimit tė poleneve nė ajėr.
Pėrfundimi? Vullnetarėt qė kanė konsumuar pijen anti-alergike tregonin njė nivel tė ulėt tė antitrupave qė lidheshin me shfaqjen e simptomave tė rinitit alergjik dhe nivele tė larta tė IgG, antitrup i njohur pėr tė shfaqur njė veprim efikas mbrojtės ndaj alergjive. Studiuesit kanė paralajmėruar studime tė reja qė pėrfshinin njė numėr mė tė madh personash, dhe parashikimet janė mjaft pozitive.
Sipas njė studiuesi britanik mund tė bėhet mė e thjeshtė fal njė pijeje me bazė bakteresh probiotik, ai qė e bėnė kosin dhe disa tipa frutash mjaft tė shėndetshme. Studiuesit e “Institute of Food Research” tė Norėich kanė, zbuluar se njė pije e pasur me “lactobacillus casei”, qė konsiderohet si njė nga bakteret “ e mira”, ndihmojnė personat alergjikė pėr tė luftuar rinitin alergjik dhe pėrmirėsojnė pėrgjigjen e sistemit imunitar ndaj poleneve tė luleve. Kjo shpjegohet nė numrin e fundit tė publikimit shkencor tė “Clinical and Experimental Allergy”: njė grup vullnetarėsh qė vuanin nga alergjitė kanė pranuar qė t’i nėnshtrohet eksperimentit, njė pjesė e tyre ka pirė pėr 5 muaj njė “pije probiotike”, ndėrsa pjesa tjetrėr njė pije -placebo. Studiuesit, e drejtuar nga Claudio Nicoletti, kanė kryer disa teste gjaku nė fillim dhe nė pėrfundim tė studimit, periudha qė korrespondonin me minimumin dhe maksimumin e pėrqendrimit tė poleneve nė ajėr.
Pėrfundimi? Vullnetarėt qė kanė konsumuar pijen anti-alergike tregonin njė nivel tė ulėt tė antitrupave qė lidheshin me shfaqjen e simptomave tė rinitit alergjik dhe nivele tė larta tė IgG, antitrup i njohur pėr tė shfaqur njė veprim efikas mbrojtės ndaj alergjive. Studiuesit kanė paralajmėruar studime tė reja qė pėrfshinin njė numėr mė tė madh personash, dhe parashikimet janė mjaft pozitive.
lajme.parajsa.com


































