Total: (193848) Pershendetje Vizitor | Kreu | Identifikohuni | Regjistrohuni | Na Shkruani
Lajme
... arkiva informative

Kėshilla speciale pėr pushimet nė det, si tė mos shėndosheni

Jetojmė nė njė shoqėri ku mbizotėrojnė tė gjitha llojet e ushqimeve nga njėra anė dhe kulti i veshjeve me masėn 40 nga ana tjetėr. »»


Tė hani ushqim tė kombinuar ėshtė mė shumė se dietė

Kendi i Reklamave

Tė hani ushqim tė kombinuar ėshtė mė shumė se dietė

11.03.2010 16:10 - Kategoria: Shendeti



Provoni mė pak dhe mund tė jetė njė dietė shumė e mirė thotė njė studim i fundit qė ėshtė bėrė nė Angli.

Bėni disa ndryshime tė vogla nė ushqim dhe ndryshimet nė shėndetin e juaj do tė jenė shumė mė tė mėdha, sepse ushqimi i mirė ka rėndėsi shumė tė madhe nė shėndetin e juaj.
Ekspertet thonė se rreth 20.000 njerėz mund tė jetojnė njė vit mė shumė nėse konsumojnė sa mė pak kripė nė ditė dhe sa mė larg yndyrave dhe tė hani sa mė shumė fruta.

Dietistėt britanikė paralajmėrojnė se njerėzit duhet tė ndryshojnė mėnyrėn e tė ushqyerit sepse kjo po rrezikon shumė shėndetin e tyre. Nėse ata vazhdojnė me kėtė mėnyrė me kaq shumė yndyra atėherė deri nė vitin 2050 numri i popullatės do tė jetė i pėrgjysmuar.

Hulumtuesit nga Oxford-it dhe universitetit i Liverpulit kanė bėrė njė zbulim pėr llojet e dietave dhe njerėzve me sėmundje nga zemra nga mosha 25 deri nė 84 vjet.

Nė Britani rreth 270.000 njerėz vuajnė nga sulmi nė zemėr.

Shkencėtarėt gjithashtu kanė llogaritur edhe ndikimin e kolesterolit dhe presionin e ultė tė gjakut gjatė dietave.

Teprica e kripės ėshtė e njohur pėr rritjen e presionit tė gjakut gjithashtu edhe pėr yndyra tė tepėrta. Kjo mė sė shumti shkaktohet nga ushqimet e gatshme ku mund tė dėmtoj enėt e gjakut duke rrezikuar tė shkaktojė sulm nė zemėr.

Studimi arriti nė pėrfundimin se deri nė 21.360 vet duhet tė ruhen pėr ēdo vit nėse britanikė konsumojnė njė gram mė pak kripė nė ditė dhe njė pjesė tė madhe ia kushtojnė frutave apo perimeve dhe sa mė larg yndyrave sepse ato e qojnė nė rrezik shėndetin e juaj.

Zbulimet e paraqitur nė konferencėn vjetore tė American Heart Association nė San Francisko kanė thėnė se rreth 6.480 njerėz duke pėrfshirė kėtu burra e gra vdesin nga sėmundjet koronare tė zemrės.

Ėshtė vlerėsuar se shkaktari kryesor pėr kėtė numėr kaq tė madh ėshtė yndyra.

Studim tha: "Rreth 31 pėr qind duhet rritur konsumimi i frutave dhe perimeve dhe 8 pėr qind duhet zvogėluar konsumimin e yndyrave”.


Artikullin origjinal mund ta lexoni ketu

lajme.parajsa.com


Komentoni artikullin

Emri:
E-Mail:
Komenti:
Kodi:





Te gjitha materialet e publikuara ne kete faqe permbajne burimin e tyre si edhe adresen e artikullit origjinal, ne kete menyre ruhet dhe respektohet e drejta e autoreve perkates, paraqitja e tyre ne faqen tone eshte thjesht informativ, per perdorimin e ketyre materialeve ju lutemi kontaktoni autoret perkates!

Te gjitha te drejtat dhe falenderimet u perkasin:
  • 22-Ore.com
  • BalkanWeb
  • Gazeta Express
  • Gazeta Ballkan
  • Alsat TV
  • Telegrafi
  • Klan Kosova TV
  • Ora News
  • Gazeta SHQIP
  • Gazeta Lajm Maqedoni
  • Gazeta Shekulli
  • Gazeta Korrieri
  • Gazeta SOT
  • Albania-Sport.com
  • Tirana Observer
  • Zeri i Amerikes
  • Shqip.AL
  • Kosova.info - Agjencioni i Lajmeve
  • ViP - Shqiperia.com
  • Gazeta Panorama
  • Top-Channel.tv
  • Kosova SOT
  • Iliria News Agency
  • Revista MAPO
  • ZeriKosovar.com
  • Koha Jone
  • BBC Albanian.com
  • Revista JETA
  • Big Brother Albania
  • Gazeta Metropol Online
  • Gazeta TemA Online
  • Autolajme Blog
  • Zero - Reviste kompjuteri
  • Koha Ditore Online
  • Presidenca
  • News of Albania
  • Gazeta Albania
  • Gazeta Standard
  • Gazeta 55
  • Gazeta Start
  • TV Klan