Total: (145494) Pershendetje Vizitor | Kreu | Identifikohuni | Regjistrohuni | Na Shkruani
Lajme
... arkiva informative

Tė hani ushqim tė kombinuar ėshtė mė shumė se dietė

Provoni mė pak dhe mund tė jetė njė dietė shumė e mirė thotė njė studim i fundit qė ėshtė bėrė nė Angli. Bėni disa ndryshime tė vogla nė ushqim dhe ndryshimet nė shėndetin e juaj do tė jenė shumė mė tė mėdha, sepse ushqimi i mirė ka rėndėsi shumė tė madhe nė shėndetin e juaj. »»


Lėngjet e frutave dėmtojnė fibrat e dhėmbėve

Kendi i Reklamave

Lėngjet e frutave dėmtojnė fibrat e dhėmbėve

03.07.2009 08:06 - Kategoria: Shendeti

Studimi ka treguar se lėngjet e frutave dinė tė dėmtojnė edhe deri nė 85 pėr qind tė fibrave tė dhėmbėve, ēka sjell deri te dėmtimi i mėtejmė i dhėmbėve

Pėrmes njė studimi ėshtė zbuluar se lėngjet e frutave nė dhėmbė ndikojnė tejet dėmshėm, madje edhe mė shumė se mjetet pėr zbardhjen e dhėmbėve. Njė gotė lėng pėr mėngjes ndoshta sjell mė shumė dėme se sa fitime, paralajmėrojnė studiuesit. Ata thonė se disa lėngje pėrmbajnė sasi tė mėdha tė acideve, tė cilat mund tė dėmtojnė dhėmbėt. Studimi ka treguar se lėngjet e frutave dinė tė dėmtojnė edhe deri nė 85 pėr qind tė fibrave tė dhėmbėve, ēka sjell deri te dėmtimi i mėtejmė i dhėmbėve. “Acidet nė disa lėngje janė aq forta, sa mund tė themi se i tret fibrat nga dhėmbėt”, ka paralajmėruar stomatologu dr. Jan-Fang Ren nga universiteti i Nju-Jorkut. Dr. Ren dhe bashkėpunėtorėt e tij deri te ky zbulim kanė ardhur rastėsisht, derisa kanė qenė duke studiuar se ēfarė ndikimi kanė preparatet pėr zbardhjen e dhėmbėve. Ėshtė zbuluar se preparatet e tilla qė pėrmbajnė hidrogjenin peroksid ėshtė shumė mė pak i dėmshėm se lėngjet e frutave. Njė theks i veēantė ėshtė vėnė nė lėngun nga portokalli, i cili pėrmban mė sė shumti acide dhe me kėtė edhe i dėmton dhėmbėt. Stomatologėt kėshillojnė qė lėngjet e frutave tė pihen me pip apo nė tė njėjtėn kohė kur hahet ushqimi.

Artikullin origjinal mund ta lexoni ketu

lajme.parajsa.com


Komentoni artikullin

Emri:
E-Mail:
Komenti:
Kodi:





Te gjitha materialet e publikuara ne kete faqe permbajne burimin e tyre si edhe adresen e artikullit origjinal, ne kete menyre ruhet dhe respektohet e drejta e autoreve perkates, paraqitja e tyre ne faqen tone eshte thjesht informativ, per perdorimin e ketyre materialeve ju lutemi kontaktoni autoret perkates!

Te gjitha te drejtat dhe falenderimet u perkasin:
  • 22-Ore.com
  • BalkanWeb
  • Gazeta Express
  • Gazeta Ballkan
  • Alsat TV
  • Telegrafi
  • Klan Kosova TV
  • Ora News
  • Gazeta SHQIP
  • Gazeta Lajm Maqedoni
  • Gazeta Shekulli
  • Gazeta Korrieri
  • Gazeta SOT
  • Albania-Sport.com
  • Tirana Observer
  • Zeri i Amerikes
  • ViP - Shqiperia.com
  • Gazeta Panorama
  • Top-Channel.tv
  • Kosova SOT
  • Iliria News Agency
  • Revista MAPO
  • ZeriKosovar.com
  • Koha Jone
  • BBC Albanian.com
  • Revista JETA
  • Big Brother Albania
  • Gazeta Metropol Online
  • Gazeta TemA Online
  • Autolajme Blog
  • Zero - Reviste kompjuteri
  • Koha Ditore Online
  • Presidenca
  • News of Albania
  • Gazeta Albania
  • Gazeta Standard
  • Gazeta 55
  • Gazeta Start
  • TV Klan